آزمون تعیین سطح جهت شرکت در دوره های توانمندسازی زبان انگلیسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دوره دوم) ثبت نام کنید

شایستگی های لازم برای موفقیت کاری کدامند؟

شماره 1. ایجاد ارتباط:

مشارکت ایجاد کنید.

 ایجاد اعتماد.

ایده ها را به اشتراک بگذارید

من از رهبران باتجربه می‌خواهم رفتاری را که بیشترین پیشرفت را در حرفه آنها داشته است، داشته باشند. اغلب کلید موفقیت ایجاد رابطه است.

به روابط به عنوان پایه و اساس نتایج فکر کنید. وقتی همه چیز بد می شود – و خواهد شد – روابط قوی باعث حفظ تیم ها می شود.

اصطکاک دائمی یک علامت است نه یک علت. اگر همیشه در حال مبارزه با آتش هستید، مشکل در روابط است.

روابط قوی مشکلات ناشی از برنامه های شخصی، سیاست های اداری و بی اعتمادی را کاهش می دهد.

شماره 2. افراد را توسعه دهید.

به دیگران کمک کنید از طریق نقاط قوت، انتظارات و مربیگری مؤثرتر شوند.

در هنگام رشد افراد، تمرکز بر نقاط قوت را انتخاب کنید.

یافتن راه هایی برای توسعه افرادی که به ماموریت سازمانی کمک می کنند. افراد جوان تر می خواهند بدانند چگونه به پیشرفت شغلی آنها کمک می کنید.

شماره 3. تغییر را رهبری کنید.

از دام اهداف و چشم انداز مبهم دوری کنید. خیلی ها سخت کار می کنند، اما وقتی از آنها سؤال می شود، مطمئن نیستند که چگونه موفقیت را تعریف کنند.

تغییرات را در آغوش بگیرید و اهدافی را تعیین کنید که با یک چشم انداز بیان شده هماهنگ باشد.

شماره 4. به دیگران الهام بخشید.

از طریق مثبت نگری، بینش، اعتماد به نفس، چالش ها و شناخت دیگران را تشویق کنید.

شماره 5. انتقادی فکر کنید.

جمع آوری و ارزیابی اطلاعاتی که منجر به تصمیمات هوشمندانه می شود.

هنگام تفکر انتقادی، رویکردی متمرکز به جلو را حفظ کنید. برای مثال، این اطلاعات چگونه بر مرحله بعدی تأثیر می گذارد؟

شماره 6. به وضوح ارتباط برقرار کنید.

اطلاعات را به طور منظم و واضح به اشتراک بگذارید.

شماره 7. مسئولیت پذیری ایجاد کنید.

خود و تیمتان را مسئول عملکرد بدانید.

منبع: اینجا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان