کلاس های توانمندسازی زبان انگلیسی از 29 اردیبهشت آغاز و 15 مرداد به پایان می رسد. پرداخت در دو قسط امکان پذیر شده است. مشاهده پکیج ها و ثبت نام

مدیریت گردشگری و توریسم

ATA Expert آوریل 21, 2024

توضیحات

دوره آموزشی مدیریت گردشگری و توریسم به دانشجویان مفاهیم و مهارت‌های لازم برای مدیریت و توسعه صنعت گردشگری را آموزش می‌دهد. این دوره تلاش می‌کند تا دانشجویان را با عناصر کلیدی مرتبط با صنعت گردشگری، مانند تحلیل بازار، توسعه محصول، بازاریابی، مدیریت مالی و عملیات گردشگری و مهارت‌های رهبری و ارتباطات مؤثر آشنا کند.

هدف اصلی این دوره آموزشی، آماده‌سازی دانشجویان برای مدیریت و رهبری در بخش گردشگری است. در این دوره، مفاهیم نظری و عملی مدیریت گردشگری به طور جامع مورد بررسی قرار می‌گیرند. دانشجویان با فرصتی برای درک چالش‌های موجود در صنعت گردشگری، بررسی رویکردهای نوین و نظریات مدیریت گردشگری و یادگیری روش‌ها و فنون مدیریتی مناسب برای این صنعت رو به رو می‌شوند.

در طول دوره آموزشی مدیریت گردشگری و توریسم، موضوعات متنوعی از جمله تحلیل بازار گردشگری، برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری، مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری، بازاریابی گردشگری، مدیریت پروژه‌های گردشگری و مدیریت مالی در صنعت گردشگری مورد بررسی قرار می‌گیرند.

همچنین، این دوره آموزشی به دانشجویان امکان می‌دهد با مباحث مرتبط با توریسم، از جمله مدیریت هتل‌ها و رستوران‌ها، مدیریت مقصدها، تجربه مشتری و خدمات مسافرتی، تورپراتوری، سیاست‌گذاری گردشگری و توسعه پایدار آشنا شوند.

به طور کلی، دوره آموزشی مدیریت گردشگری و توریسم، دانشجویان را درک و آماده‌سازی برای مدیریت بهینه و اثربخش در صنعت گردشگری می‌کند و آن‌ها را با مفاهیم و تکنیک‌های عملی مدیریت گردشگری آشنا می‌سازد.

معرفی خود با تکیه بر توصیف ظاهری و علاقه مندی ها

ارائه یک رزومه شامل تحصیلات و فعالیتها و دوره های سپری شده

فراگیری نحوه تعیین قرار برای ملاقاتهای دوستانه و کاری

مکالمه با روابط عمومی حرفه های مختلف

آشنایی با اصطلاحات متداول در زبان محاوره

سبد خرید
Subtotal 4,755,000 تومان