Description
دوره آموزشی مدیریت گردشگری و توریسم به دانشجویان مفاهیم و مهارتهای لازم برای مدیریت و توسعه صنعت گردشگری را آموزش میدهد. این دوره تلاش میکند تا دانشجویان را با عناصر کلیدی مرتبط با صنعت گردشگری، مانند تحلیل بازار، توسعه محصول، بازاریابی، مدیریت مالی و عملیات گردشگری و مهارتهای رهبری و ارتباطات مؤثر آشنا کند.
هدف اصلی این دوره آموزشی، آمادهسازی دانشجویان برای مدیریت و رهبری در بخش گردشگری است. در این دوره، مفاهیم نظری و عملی مدیریت گردشگری به طور جامع مورد بررسی قرار میگیرند. دانشجویان با فرصتی برای درک چالشهای موجود در صنعت گردشگری، بررسی رویکردهای نوین و نظریات مدیریت گردشگری و یادگیری روشها و فنون مدیریتی مناسب برای این صنعت رو به رو میشوند.
در طول دوره آموزشی مدیریت گردشگری و توریسم، موضوعات متنوعی از جمله تحلیل بازار گردشگری، برنامهریزی و توسعه گردشگری، مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری، بازاریابی گردشگری، مدیریت پروژههای گردشگری و مدیریت مالی در صنعت گردشگری مورد بررسی قرار میگیرند.
همچنین، این دوره آموزشی به دانشجویان امکان میدهد با مباحث مرتبط با توریسم، از جمله مدیریت هتلها و رستورانها، مدیریت مقصدها، تجربه مشتری و خدمات مسافرتی، تورپراتوری، سیاستگذاری گردشگری و توسعه پایدار آشنا شوند.
به طور کلی، دوره آموزشی مدیریت گردشگری و توریسم، دانشجویان را درک و آمادهسازی برای مدیریت بهینه و اثربخش در صنعت گردشگری میکند و آنها را با مفاهیم و تکنیکهای عملی مدیریت گردشگری آشنا میسازد.