کلاس های توانمندسازی زبان انگلیسی از 29 اردیبهشت آغاز و 15 مرداد به پایان می رسد. پرداخت در دو قسط امکان پذیر شده است. مشاهده پکیج ها و ثبت نام

مدیریت بهسازی منابع انسانی

ATA Expert آوریل 21, 2024

توضیحات

دوره آموزشی مدیریت بهسازی منابع انسانی یک دوره تخصصی است که به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌ها و دانش لازم را برای مدیریت بهینه و بهبود منابع انسانی در یک سازمان یا سازمان‌ها بدست آورند. این دوره به صورت عملی و تئوری به مباحث مربوط به مدیریت منابع انسانی می‌پردازد و افراد را با اصول و روش‌های مدیریتی در حوزه منابع انسانی آشنا می‌کند.

ماهیت دوره مدیریت بهسازی منابع انسانی به ارتقاء مهارت‌ها و دانش فردی و سازمانی در زمینه مدیریت منابع انسانی متمرکز است. این دوره برای افرادی که در بخش منابع انسانی فعالیت می‌کنند، افرادی که به عنوان مدیران یا رهبران سازمان مشغول به کار هستند و همچنین افرادی که قصد ورود به حوزه مدیریت منابع انسانی را دارند مناسب است.

در طول دوره مدیریت بهسازی منابع انسانی، مباحثی مانند برنامه‌ریزی منابع انسانی، انتخاب و جذب نیروی کار، آموزش و توسعه، ارزیابی عملکرد، پاداش و کارآفرینی، ارتقاء سازمانی و مدیریت تغییرات مورد بررسی قرار می‌گیرند. هدف اصلی این دوره، آماده سازی شرکت کنندگان برای مواجهه با چالش‌ها و فرصت‌های مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها و بهبود عملکرد واحد منابع انسانی است.

در نتیجه، ماهیت دوره مدیریت بهسازی منابع انسانی بر توسعه مهارت‌ها و دانش در حوزه مدیریت منابع انسانی، بهبود عملکرد سازمانی و ارتقاء فردی و سازمانی تمرکز دارد.

معرفی خود با تکیه بر توصیف ظاهری و علاقه مندی ها

ارائه یک رزومه شامل تحصیلات و فعالیتها و دوره های سپری شده

فراگیری نحوه تعیین قرار برای ملاقاتهای دوستانه و کاری

مکالمه با روابط عمومی حرفه های مختلف

آشنایی با اصطلاحات متداول در زبان محاوره

سبد خرید
Subtotal 2,255,000 تومان