آزمون تعیین سطح جهت شرکت در دوره های توانمندسازی زبان انگلیسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دوره دوم) ثبت نام کنید

زبان آلمانی-مکالمه

ATA Expert آوریل 14, 2024

توضیحات

دوره‌ی آموزشی مکالمه زبان آلمانی یک برنامه آموزشی است که طراحی شده است تا به شما کمک کند تا مهارت‌های مکالمه در زبان آلمانی را بهبود بخشید. این دوره به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از تمرین‌ها، فعالیت‌های گروهی و نقش‌آفرینی، تکنیک‌های واقعی مکالمه را در زبان آلمانی تمرین کنید.
هدف اصلی دوره مکالمه زبان آلمانی، تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری شما در زبان آلمانی است. شما با موضوعات مختلفی که در زندگی روزمره و محیط کاری ممکن است به آن‌ها برخورد کنید، آشنا می‌شوید.

این دوره به شما امکان می‌دهد تا واژگان، عبارات و ساختارهای گرامری مورد نیاز برای ارتباط بهتر و روان‌تر در زبان آلمانی را فرا بگیرید.
در طول دوره، ممکن است با مکالمه در موقعیت‌های واقعی و روزمره مانند خریدهای روزمره، رزرو هتل، سفرهای تجاری و مکالمات تلفنی آشنا شوید. همچنین، می‌توانید تمرین‌هایی را درباره‌ی موضوعاتی مانند فرهنگ و تاریخ آلمان، آشپزی، هنر و سبک زندگی دیگر انجام دهید.

در نهایت، دوره مکالمه زبان آلمانی به شما اعتماد بنفس لازم برای مکالمه در زبان آلمانی را می‌دهد و شما را آماده می‌کند تا در موقعیت‌های مختلفی با زبان آلمانی به خوبی ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

آینده شغلی شرکت در این دوره آموزشی:

شرکت در دوره آموزشی مکالمه زبان آلمانی می‌تواند آینده شغلی شما را بهبود بخشد و در مسیر حرفه‌ایتان تأثیرگذار باشد. در زیر چندین آینده شغلی که ممکن است با شرکت در این دوره برای شما فراهم شود، آورده شده است:

 

  1. ترجمه‌گر زبان آلمانی: با بهبود مهارت‌های مکالمه زبان آلمانی، می‌توانید به عنوان ترجمه‌گر زبان آلمانی فعالیت کنید. این شغل در صنایع مختلف از جمله تجارت بین‌المللی، گردشگری و رسانه‌ها مورد نیاز است.

 

  1. کارشناس ارتباطات بین‌المللی: با تسلط بر مهارت‌های مکالمه زبان آلمانی، می‌توانید در شرکت‌ها و سازمان‌هایی که با شرکای آلمانی همکاری دارند، به عنوان کارشناس ارتباطات بین‌المللی فعالیت کنید و در فرایند ارتباطات و تبادل اطلاعات با مشتریان و همکاران آلمانی آن‌ها نقش داشته باشید.

 

  1. مشاور تجاری: با داشتن مهارت‌های مکالمه زبان آلمانی، می‌توانید به عنوان مشاور تجاری در روابط تجاری با شرکت‌ها و کارآفرینان آلمانی فعالیت کنید. این شغل نیازمند توانایی برقراری ارتباط موثر و مهارت در فرآیند مذاکرات تجاری است.

 

  1. مدیر پروژه بین‌المللی: با مهارت‌های مکالمه زبان آلمانی، می‌توانید در پروژه‌های بین‌المللی که شرکت‌ها در آن‌ها مشارکت دارند، به عنوان مدیر پروژه فعالیت کنید و در فرآیند هماهنگی و ارتباط با تیم‌ها و همکاران آلمانی نقش داشته باشید.

 

  1. راه‌اندازی کسب و کار خود: با تسلط بر زبان آلمانی و مهارت‌های مکالمه، می‌توانید به عنوان کارآفرین خودشغل خود راه‌اندازی کنید و در بازار آلمان و بازارهای مرتبط فعالیت کنید. این شامل واردات، صادرات، گردشگری و خدمات مشاوره به شرکت‌ها و افراد آلمانی است.

شیوه سلام کردن ، خداحافظی و سلام رساندن

25:56

جلسه اول نمایش رایگان 12:25
چگونه یاد بگیریم 24:41
فایل تمرینی فایل های جلسه قبلی

شیوه های احوال پرسی همراه با جواب

1:58

ادامه مراحل 25:58
حرفه ای در آموزش فایل های زیپ
جلسه دوم 15:58

عبارت های کاربردی هنگام ملاقات افراد

25:26

ادامه مراحل نمایش رایگان 25:58
حرفه ای در آموزش دانلود رایگان فایل های زیپ
جلسه دوم 15:58
حرفه ای در آموزش فایل های زیپ

روز های هفته

25:26

حرفه ای در آموزش دانلود رایگان 15:58
ادامه مراحل فایل های زیپ
آموزش سطح مبتدی دانلود رایگان فایل
آموزش سطح حرفه ای نمایش رایگان 15:58

آب و هوا

ساعت و زمان

تاریخ و ماه ها

فصل ها

کشور و ملیت

رنگ ها

عبارت های کاربردی برای چیزهای مورد علاقه

مشخصات و اطلاعات فردی

وعده های غذایی

اعضای خانواده

شیوه های تشکر کردن همراه با جواب

شیوه های معذرت خواهی کردن همراه با جواب

شیوه های موافقت کردن و مخالفت کردن

ویژگی های شخصیتی

اسم مکان ها

سبد خرید
Subtotal 0 تومان