آزمون تعیین سطح جهت شرکت در دوره های توانمندسازی زبان انگلیسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دوره دوم) ثبت نام کنید

تجاری سازی فناوری تکنیک ها و ابزارها

ATA Expert آوریل 14, 2024

توضیحات

دوره آموزشی تجاری‌سازی فناوری، یک برنامه آموزشی است که به افراد کمک می‌کند تا تکنیک‌ها، روش‌ها و ابزارهای لازم برای تجاری‌سازی فناوری را فرا بگیرند. ماهیت این دوره آموزشی به ارائه دانش و مهارت‌های عملی و کاربردی در زمینه تجاری‌سازی فناوری متمرکز است.

تجاری‌سازی فناوری به مراحل تبدیل یک فناوری نوین و نوآورانه به یک محصول یا سرویس قابل عرضه و بازارپذیر می‌پردازد. این فرآیند شامل جمع‌آوری اطلاعات بازار، تحلیل رقابتی، طراحی مدل کسب و کار، تحلیل مالی، بازاریابی، فروش و استراتژی‌های رشد است. هدف اصلی تجاری‌سازی فناوری، تبدیل ایده‌ها و اختراعات به محصولات و خدماتی است که در بازار قابلیت رقابت داشته باشند و ارزش اقتصادی را ایجاد کنند.

در دوره آموزشی تجاری‌سازی فناوری، مباحث مختلفی مانند تحلیل بازار، مدیریت محصول، استراتژی بازاریابی، مالیات، حقوق مالکیت فکری، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری، ارتباطات و فروش و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین، این دوره ممکن است به مطالعه موارد موفق و ناکام در تجاری‌سازی فناوری، تحلیل مطالعات موردی و ارائه راهکارهای عملی برای ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناورانه نیز بپردازد.

در نهایت، هدف اصلی دوره آموزشی تجاری‌سازی فناوری، آماده‌سازی افراد برای موفقیت در فرآیند تجاری‌سازی فناوری است. این دوره می‌تواند برای کارآفرینان، فعالان صنعت فناوری، پژوهشگران، دانشجویان و هر کسی که علاقه‌مند به تجاری‌سازی فناوری باشد، مفید واقع شود.

 

 

 

 

 

 

شیوه سلام کردن ، خداحافظی و سلام رساندن
شیوه های احوال پرسی همراه با جواب
عبارت های کاربردی هنگام ملاقات افراد

روز های هفته
آب و هوا
ساعت و زمان
تاریخ و ماه ها
فصل ها

کشور و ملیت
رنگ ها
عبارت های کاربردی برای چیزهای مورد علاقه
مشخصات و اطلاعات فردی

وعده های غذایی
اعضای خانواده
شیوه های تشکر کردن همراه با جواب
شیوه های معذرت خواهی کردن همراه با جواب
شیوه های موافقت کردن و مخالفت کردن
ویژگی های شخصیتی
اسم مکان ها

توضیحات تکمیلی

نوع کلاس

گروهی, خصوصی

سبد خرید
Subtotal 0 تومان