کلاس های توانمندسازی زبان انگلیسی از 29 اردیبهشت آغاز و 15 مرداد به پایان می رسد. پرداخت در دو قسط امکان پذیر شده است. مشاهده پکیج ها و ثبت نام

پروفسور محمد حسن زاده

دکتر محمد حسن زاده دارای درجه استادی علم اطلاعات و دانش شناسی، در سال 1385 از رساله خود با عنوان […]

دوره های پروفسور محمد حسن زاده
  • پیش ثبت نام

    دوره آموزشی برندسازی حرفه‌ای اعضای هیات علمی یک دوره آموزشی متخصصانه است که به هیات علمی کمک می‌کند تا برند شخصی خود را در حوزه تخصصی خود بسازند و توسعه دهند. موضوعات مورد بررسی در این دوره شامل مفاهیم برندسازی، استراتژی‌های برندسازی، ارزش‌های شخصی، ارتباطات مؤثر، تجربه کاربری، حضور در رسانه‌های اجتماعی و استفاده از فناوری‌های نوین است.

    دکتر محمد حسن زاده
    59
    آوریل 21, 2024
    500,000 تومان
  • پیش ثبت نام

    دوره آموزشی مدیریت دانش شخصی به فرایند برنامه‌ریزی، سازماندهی و بهره‌برداری از دانش و تجربیات فرد برای بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف شخصی و حرفه‌ای می‌پردازد. این دوره به فرد کمک می‌کند تا دانش و تجربیات خود را بهبود داده و به طور موثرتری از آن‌ها استفاده کند.

    دکتر محمد حسن زاده
    0
    آوریل 14, 2024
    210,000 تومان
  • پیش ثبت نام

    مدرس: دکتر محمد حسن زاده

    دوره آموزشی مدیریت دانش یک دوره آموزشی است که به طراحی و اجرای روش‌ها و استراتژی‌هایی می‌پردازد که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا دانش خود را به خوبی مدیریت کنند. مدیریت دانش فرایندی است که در آن دانش‌ها، تجربیات و منابع دانشی در سازمان جمع‌آوری، سازماندهی، ذخیره، به اشتراک گذاری و استفاده می‌شوند تا عملکرد سازمان بهبود یابد و ارزش افزوده ایجاد شود.

     

    دکتر محمد حسن زاده
    0
    آوریل 13, 2024
    900,000 تومان
  • پیش ثبت نام

    دوره آموزشی رویت پذیری ملی و بین‌المللی یک برنامه آموزشی است که به افراد مختلف، از جمله کارشناسان روابط بین‌الملل، سیاست‌گذاران، مدیران و دیگر علاقمندان به موضوعات مرتبط با روابط بین‌الملل، آموزش می‌دهد. این دوره به منظور تسلط بر مفاهیم، اصول و روش‌های مرتبط با رویت پذیری ملی و بین‌المللی، و همچنین فهم بهتر نحوه عملکرد سازمان‌ها و سیستم‌های بین‌المللی ارائه می‌شود.

    دکتر محمد حسن زاده
    0
    آوریل 14, 2024
    1,400,000 تومان
  • پیش ثبت نام

    دوره آموزشی رویت‌پذیری حرفه‌ای (Professional Visibility) عبارت است از یک برنامه آموزشی که به شرکت‌کنندگان یاد می‌دهد که چگونه در حوزه حرفه‌ای خود بهبود یابند و رویت‌پذیری بیشتری کسب کنند. این دوره معمولاً توسط متخصصان با تجربه در زمینه مدیریت رسانه‌ها، ارتباطات عمومی و بازاریابی تدریس می‌شود.

    دکتر محمد حسن زاده
    0
    آوریل 14, 2024
    780,000 تومان
درباره پروفسور محمد حسن زاده

دکتر محمد حسن زاده دارای درجه استادی علم اطلاعات و دانش شناسی، در سال 1385 از رساله خود با عنوان «زیرساخت های مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران»در دانشگاه فردوسی مشهد دفاع کرده و همان سال به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه تربیت مدرس مشغول به کار شد. دکتر حسن زاده در طول فعالیت های آموزشی خود بیش از 100 دانشجو را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های علم اطلاعات و دانش شناسی، سیاست گذاری علم و فناوری، مدیریت فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط راهنمایی کرده و مشاوره تعداد دیگری را نیز برعهده داشته است. نتایج فعالیت های پژوهشی دکتر حسن زاده در قالب بیش از 300 مقاله در مجلات معتبر علمی و پژوهشی داخلی و خارجی و بیش از 30 عنوان کتاب تالیفی و بیش از 100 عنوان گزارش پژوهش ارائه شده است. مقاله اخیر نامبرده با عنوان The pedagogical challenges of creating information literate librarians از سوی پایگاه Emerald به عنوان مقاله highly Commended انتخاب شده است.

دکتر محمد حسن زاده، دارای سوابق مدیریتی متعدد در سطح ملی و سازمانی بوده است. ایشان هم اکنون رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران – ایرانداک هستند.

سبد خرید
Subtotal 2,700,000 تومان